Jäsenyys

Reetta Keski-Lahti
hiha.jasensihteeri@gmail.com

Vuoden 2024 jäsenkirjeet ja jäsenmaksulaskut

Kuluvan vuoden jäsenkirjeet ja jäsenmaksulaskut lähetetään jäsenille yleensä helmikuun lopussa. Maksathan jäsenmaksun eräpäivään 31.3. mennessä! Ilmoita jäsensihteerille, jos haluat lopettaa jäsenyyden, tai yhteystiedoissasi on tapahtunut muutoksia, näin jäsenrekisteri pysyy ajantasalla, kiitos!

JÄSENYYS

Hiiden Haukut Ry:n jäsenenä olet oikeutettu mm. hakemaan harjoittelupaikkaa ryhmissä, osallistumaan jäsenhintaan seuran järjestämille kursseille ja käyttämään Hiidenrannan ulkotreenikenttää silloin, kun sitä ei ole ohjatuille treeneille varattu. Agility- ja toko/pk-esteet ovat käytettävissä vain vapaaharjoitteluoikeuden lunastaneille ja avainmaksun maksaneille, seuraa edustaville jäsenille (Agilityssä lisäksi tarvitaan voimassaoleva kilpailu- tai harrastajalisenssi).

Hiiden Haukut Ry lähettää jäsenilleen joka vuoden alussa jäsenkirjeen ja laskun kuluvan vuoden jäsenmaksun suorittamiseksi. Jäsenmaksu maksetaan henkilökohtaisella viitteellä laskussa mainituin tiedoin eräpäivään mennessä. Jäsenmaksun eräpäivä päätetään seuran syyskokouksessa, ja se sovitaan yleensä maaliskuulle.

Muistathan pitää yhteystietosi ajantasalla jäsenrekisterissämme ja ilmoittaa muuttuneista tiedoista jäsensihteerille! Näin saat jäsenkirjeen ja jäsenmaksun tiedot ajallaan, ja jäsenrekisterimme pysyy ajantasalla.

Jos jäsen ei ole maksanut jäsenmaksuaan toukokuun loppuun mennessä, katsotaan hänet yhdistyksen sääntöjen mukaisesti eronneeksi. Jäsen voi myös itse erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä jäsensihteerille, jolloin jäsenen tiedot poistetaan jäsenrekisteristä. Eronnut / erotettu jäsen voi halutessaan liittyä uudelleen seuran jäseneksi maksamalla uusien jäsenten tapaan myös liittymismaksun.

Jäsenille toimitetaan vuoden alussa jäsenmaksun yhteydessä seuran jäsenkirje, jossa kerrotaan lajien tapahtumista yleisellä tasolla. Seuran verkkosivuille päivitetään rullaavasti yleisiä ja lajikohtaisia tapahtumia, kursseja ja kokeita. Seuran jäsenille on oma suljettu facebook-ryhmä, jota käytetään verkkosivujen lisäksi tiedotuskanavana. Otathan uutena jäsenenä sen seurantaan. Jokaisella lajilla on lisäksi oma lajikohtainen harrastajaryhmä facebookissa, jossa tiedotetaan lajikohtaisista asioista tarkemmin.

REKISTERI- JA TIETOSUOJASELOSTE

Hiiden Haukut ry.:n rekisteri- ja tietosuojaselosteen löydät tästä linkistä: Hiiden Haukut ry.:n rekisteri- ja tietosuojaseloste

JÄSENREKISTERI

Jäsenrekisteri sisältää Hiiden Haukut Ry:n jäsenistä seuraavat tiedot:

• etu- ja sukunimi
  • nuorisojäsenten syntymävuosi
  • lähiosoite, postinumero ja postitoimipaikka
  • sähköpostiosoite
  • puhelinnumero
  • jäsentyyppi (varsinainen jäsen, perhejäsen, nuorisojäsen, kunniajäsen)

Seuralla on oikeus luovuttaa nimitietoja tarkoituksiin, jotka tukevat seuran toimintaa. Mikäli et halua nimitietojasi julkaistavan, ilmoita siitä jäsensihteerille.