Hae jäseneksi

JÄSEN- JA LIITTYMISMAKSUT VUODELLE 2024

Jäsenmaksujen suuruudesta päätetään vuosittain seuran sääntömääräisessä syyskokouksessa.

Jäsenmaksu: 20,00 € / vuosi
Perhejäsenmaksu: 7,00 € / vuosi
Liittymismaksu: 10,00 €
Nuorisojäsenet: 0,00 € (Alle 18-vuotiaat ovat nuorisojäseniä)
Kunniajäsenet: 0,00 € (Kunniajäseneksi voi yhdistyksen varsinainen kokous yksimielisen päätöksen perusteella kutsua henkilön, joka on erityisen ansiokkaasti edistänyt yhdistyksen tarkoitusperien toteutumista)

JÄSENSIHTEERIN YHTEYSTIEDOT

Reetta Keski-Lahti
hiha.jasensihteeri@gmail.com

UUDET JÄSENET

Yhdistykseen voi liittyä jäseneksi henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Perhejäseneksi voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi liittyvän kanssa samassa taloudessa asuva henkilö. Nuorisojäseneksi voi liittyä alle 18-vuotias henkilö.

Hiiden Haukut Ry:n jäseneksi liitytään täyttämällä ja lähettämällä jäsenhakemus. Ohjeistus jäsenmaksun maksamiseen löytyy jäsenhakemuksen alusta.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää koiraharrastusta sekä koiramyönteistä asennetta yleisön keskuudessa järjestämällä koulutus-, valistus- ja esitelmätilaisuuksia ja antamalla opetusta ja neuvoja jäsenille sekä järjestää kokeita, kilpailuja ja näyttelyitä.

Jäsensihteeri käsittelee hakemuksen noin kuukauden sisällä sen saapumisesta. Jäsenyys astuu voimaan, kun liittymis- ja jäsenmaksu on maksettu seuran tilille, ja jäsensihteeri on sähköpostitse vahvistanut jäsenyyden!

Huom! Seuran jäsenyys ei takaa paikkaa seuran ohjatuissa treeniryhmissä! Halutessasi harjoituspaikan ryhmässä, ota yhteyttä kunkin lajin vastaavaan henkilöön!

Ota yhteyttä jäsensihteeriin, jos sinulla on jotain kysyttävää jäsenyydestä / jäsenhakemuksesta.

Hiiden Haukut Ry:n jäsenenä olet oikeutettu mm. hakemaan harjoittelupaikkaa ryhmissä, osallistumaan jäsenhintaan seuran järjestämille kursseille ja käyttämään Hiidenrannan ulkotreenikenttää yksityiskäyttöön silloin, kun sitä ei ole ohjatuille treeneille varattu. Agility- ja tokoesteet ovat käytettävissä vain vapaaharjoitteluoikeuden/lajiaktiivisuuden ja estekopin avaimen maksun maksaneille. Agilityssä myös seuraa edustaville (voimassaoleva kilpailu- tai harrastajalisenssi) jäsenille.